استفاده از تجهیزات تولید جعبه در صنعت کارتن سازی

تجهیزات تولید جعبه

ساخت دستگاه جعبه سازی | ساخت دستگاه کارتن سازی | دایکات پک : در تمامی کشورها صنعت کارتن سازی و جعبه سازی پیشرفت چشمگیری داشته است و این پیشرفت و استفاده گسترده از جعبه و کارتن مدیون تجهیزات تولید جعبه هستند که روز به روز در حال تغییر و تحولات مثبت هستند و با پیشرفت تکنولوژی آپشن های جدیدی به این تجهیزات اضافه می شود با انواع تجهیزات تولید کارتن و جعبه و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی تجهیزات تولید جعبه

تجهیزات تولید جعبه ماشین سازی دایکات پک با تولید انواع جعبه های بسته بندی توانسته است در انواع صنایع مختلف برای خود جایگاه ویژه ای پیدا کند. محافظت از محصولات، نگهداری و زیبا سازی جز المان هایی هستند که کارخانجات مختلف آن را سر رشته ی کار خود قرار می دهند و اگر یک محصول با کیفیت تولید شود اما بسته بندی شکیلی نداشته باشد قطعا از فروش موفقی برخوردار نخواهد شد.

جعبه های مدرنی که با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند همگی با استفاده از دستگاه های پیشرفته جعبه سازی ساخته می شوند. تجهیزات لازمی که برای تولید جعبه مورد نیاز هستند و کاربرد زیادی دارند را در زیر بیان می کنیم.

دستگاه منگنه کارتن

جعبه های بزرگی که قابلیت چسب پذیری ندارند را باید با منگنه سرهم کرد.

دستگاه چاک زن

برای جدا کردن طول و عرض جعبه ها از این دستگاه استفاده می شود که دارای تیغه های از جنس فولاد و اسپیکا است.

دستگاه تسمه کش

با دستگاه تسمه کش می توان در مراحل پایانی کارتن ها و جعبه ها را بسته بندی کرد.

دستگاه چاپ فلکسو

برای چاپ جعبه ها از این دستگاه استفاده می شود. از دستگاه های اتومات می توان برای چاپ یک رنگ تا چهار رنگ استفاده کرد که چاپ ها را به صورت همزمان انجام می دهد و سرعت بالای چاپ این دستگاه عملکرد شما و بهره وری شما را بالا می برد به طوری که این دستگاه در یک سافت ۶ هزار جعبه را چاپ می زند که رقم بالا و قابل توجهی است.

دستگاه خط کش برای برش

این دستگاه داری ۶ تیغ برش می باشد که کار آن انداختن خط تا بر روی جعبه ها می باشد و یکی از ماشین آلات لازم و ضروری در صنعت تولید جعبه سازی می باشد.

دستگاه لمینت کارتن

دستگاه لمینت جهت زیبایی جعبه ها می باشد و طرح های چاپی را به جعبه می چسباند و در بالا بردن کیفیت و زیبایی جعبه تاثیر زیادی دارد.

تجهیزات دایکات

برای قالب دهی در صنعت تولید جعبه از دایکات استفاده می شود.

دستگاه لب چسب

برای چسب زدن لبه جعبه و کارتن از این دستگاه استفاده می شود که مجهز به چند غلطک، تسمه و قرقره می باشد.

کارایی تجهیزات تولید جعبه

همانطور که گفتیم تجهیزات تولید جعبه در ایران توانسته است در سال های اخیر رونق بالایی کسب کند و جعبه های تولیدی به یکی از مصارف مهم تولیدی ها و کارخانجات تبدیل شده است. ورقه هایی که برای جعبه ها استفاده می شود در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم هستند و به عنوان حفاظی برای کالا و محصول آن به کار برده می شود.

در صنایع غذایی، تولیدی های محصولات خانگی، در صنعت فناوری و … جعبه ها بسیار پر کاربرد هستند و در سطح بازار ۸۰ درصد کالاهای خوراکی و کاربردی و … را که می بینیم با بسته بندی جعبه مقوایی عرضه شده است.

با تجهیزات تولید کارتن می توان انواع جعبه های لوکس و معمولی را تولید کرد و سایز و طرح ان را با توجه به سفارش مشتریان تعیین کرد.

برای دریافت بهترین تجهیزات چاپ و تولید کارتن با شماره 02156587541 ماشین سازی دایکات پک در تماس باشید.

مزایای استفاده تجهیزات جعبه سازی

در صنایع کارتن سازی استفاده از تجهیزات تولید جعبه روند تولید انواع جعبه ها را برای شما بهینه می کند. امروزه بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از جعبه های مقوایی استفاده می کنند و دیگر روش های قدیمی بسته بندی پلاستیکی منسوخ شده است و برای اینکه ظاهر بسته بندی زیبا شود و در بازاریابی و فروش تاثیر مثبت بگذارد استفاده از جعبه بسیار گسترده شده است.

تجهیزات تولید جعبه مزایای گسترده ای به همراه دارد شما اگر این تجهیزات را داشته باشید می توانید جعبه های زیبایی با سبک های مختلفی را تولید کنید. امروزه دستگاه های پیشرفته قادر هستند بیش از صد مدل جعبه تولید کنند که کار کارخانجات و تولیدی ها را آسان کرده است.

برخی از دستگاه های کوتاه مدت و متوسط ، AutoBox یا Boxer بار با سرعت بالا به آسانی قابلیت تولید انواع جعبه ها را دارند و ماشین های بزرگتر قادر هستند مدت زمان زیادی بدون وقفه و با کارایی بالا کار کنند.

جعبه هایی که با دستگاه تولید جعبه ساخته می شوند برای بسته بندی های مختلفی استفاده می شوند.
تنظیم دستگاه های جعبه سازی بسیار آسان است و به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز دارد تا دستگاه تنظیم و شروع به کار بکند. با این تجهیزات می توان جعبه ها را در سایزها و اندازه های متفاوت تولید کرد و محدودیتی در خصوص سایز وجود ندارد. مواد تشکیل دهنده ی جعبه ها با کارتن ها تا حدودی متفاوت است و تنوع در جعبه سازی بسیار بیشتر است.

قیمت تجهیزات تولید جعبه

در مطلب بالا با انواع تجهیزات تولید جعبه و مزایای آن آشنا شدیم. حال باید بدانیم اگر فردی بخواهد به صورت حرفه ای یک کارگاه جعبه سازی را راه اندازی کند باید چه مقدار هزینه بابت تجهیزات تولیدی بپردازد.

همانطور که می دانید با یکی دو دستگاه نمی توان یک تولیدی حرفه ای راه اندازی کرد و برای شروعی موفق نیاز است که تجهیزات کاملی داشت. جعبه سازی فرآیندی است که باید در چندین مرحله مختلف و با تجهیزاتی که درمتن بالا ذکر کردیم انجام شود. قیمت این دستگاه ها حد و حدود مشخصی ندارد و با توجه به نوسانات ارزی تغییر پیدا می کند. هر چه قیمت مواد اولیه جعبه سازی افزایش پیدا کند متعاقبا قیمت دستگاه ها هم افزایش پیدا می کند.

باید بدانید که کاربرد و کیفیت هر دستگاه قیمت آنرا را مشخص خواهد کرد.

اما اگر بخواهید از تجهیزات داخلی با قیمت مناسب برای راه اندازی کسب و کار جعبه سازی بهره مند شوید می توانید در ماشین سازی دایکات پک انواع ماشین آلات جعبه سازی با کیفیت را تهیه کنید و از کیفیت و مرغوبیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید. خدمات پس از فروش، طراحی زیبا، کارایی های متنوع و رعایت استانداردهای جهانی در این ماشین آلات سبب شده است که با تهیه آن ها بتوانید یک کسب و کار موفق با تجهیزات با کیفیت را شروع کنید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت