نصب و راه اندازی دستگاه لب چسب کارتن

دستگاه لب چسب کارتن

دستگاه لب چسب کارتن چیست؟

دستگاه کارتن سازی | دستگاه جعبه سازی | دایکات پک : لازمه راه اندازی یک کارگاه تهیه لوازم و ماشین آلات مناسب است در این بین یکی از دستگاه های مهم و ضروری دستگاه لب چسب کارتن است که برای تولید انواع جعبه های بسته بندی لازم است.

شما امروزه برای بسته بندی انواع وسایل خود از کارتن استفاده می کنید و استفاده از کارتن تنها به همین یک مورد خلاصه نمی شود. در صنایع مختلف امروز تمامی بسته بندی های محصولات با استفاده از جعبه کارتنی است و کمتر صنعتی برای بسته بندی از پلاستیک و … استفاده می کند.

اما از آنجا که روز به روز صنایع تولیدی بیشتر می شوند پس به طبع آن کارگاه های کارتن سازی هم در حال گسترش هستند.

شیوه عملکرد دستگاه لب چسب

هر کدام از دستگاه های کارتن سازی کار بخصوصی را انجام می دهند و اپراتورهای مخصوص به خود را دارند و قطعا دستگاه لب چسب کارتن از چنین قاعده ای مستثنی نیست. هر فردی که به عنوان اپراتور این دستگاه ها فعالیت می کند حتما باید دانش و تخصص مربوطه را داشته باشد تا دور ریزها در صنایع این چنینی به حداقل برسد.

نصب و راه اندازی این دستگاه ها کار چندان سختی نیست و معمولا عرضه کنندگان خودشان در ابتدای کار دستگاه را راه اندازی و اصول مربوط به آن را به خریداران یادآوری می کنند.

نصب و راه اندازی دستگاه لب چسب کارتن

معمولا هر دستگاهی برای اینکه عملکرد درستی داشته باشد باید به درستی نصب شود. در این خصوص هم عملکرد دستگاه لب چسب کارتن هم بستگی به شیوه نصب و راه اندازی آن دارد. در هر مکانی که می خواهید دستگاه را قرار دهید در همان جا هم نصب و راه اندازی آن را انجام دهید و هیچوقت دستگاه را در محیطی دیگر نصب نکنید و آن را مجددا جابجا کنید‌.

دستگاه لب چسب کارتن با توجه به ضرورتی که در کار شما ایفا می کند لازم است که محل نصب مناسبی هم داشته و سطح مورد استفاده کاملا صاف و یکنواخت باشد تا کارایی درستی از دستگاه ببینیم. معمولا افرادی که دانش و تخصص کار با دستگاه را داشته باشند فوت و فن نصب آن را هم می دانند و می توانند در امر نصب و راه اندازی دخالت کنند.

نصب نامناسب باعث چسب زدن و عملکرد نامرتب هم می شود و اگر ادامه پیدا کند ضایعات زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتما بارها کارتن هایی را دیده اید که کج تا شده اند و بسته بندی نادرستی دارند تمام این ها نتیجه نصب و راه اندازی نادرست دستگاه چسب زن است.

امروز در سطح شهرها افراد زیادی هستند که امر نصب و راه اندازی دستگاه لب چسب کارتن را انجام می دهند اما همیشه تمام اپراتورها به نصب حرفه ای وارد نیستند پس بهتر است برای این کار به دنبال شرکت های نصاب حرفه ای بروید چون افراد با شناخت و توانایی بالا بهتر می توانند دستگاه را راه اندازی کنند و تا مدت های زیادی بدون عیب و مشکل کار کند.

هزینه نصب و راه اندازی دستگاه

همه کارگاه های تولید کارتن برای تهیه دستگاه لب چسب کارتن دغدغه ی قیمت داشته اند و این مساله برای خریداران اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه این دستگاه در انواع مدل ها و برندهای مختلف عرضه می شود پس قطعا قیمت متفاوتی هم دارد. به طور معمول قطعات دستگاه تاثیر زیادی در قیمت گذاری دستگاه دارد.

ممکن است یک دستگاه به ظاهر سالم و با کیفیت باشد اما تمام قطعات آن استوک باشد اگر در تشخیص کیفیت دستگاه ها متخصص نیستید بهتر است از مراکز مطمئن و نامی ماشین آلات لازم را تهیه کنید. در مورد هزینه های نصب و راه اندازی هم باید بگوییم که معمولا شرکت های عرضه کننده بعد از فروش کالا خدمات پس از فروش دارند و یکی از این خدمات نصب و راه اندازی رایگان دستگاه و تست آن و در نهایت گارانتی دستگاه می باشد که یک آپشن خوب هم برای دارندگان دستگاه ها و خریداران می باشد‌.

اما در برخی موارد هم نصب و راه اندازی با توجه به مدل دستگاه و همچنین مو یا استوک بودن دستگاه با هزینه همراه است که این هزینه ها مقدار مشخصی ندارد و بسته به دانش و تبحر فرد در نصب متغیر می باشد.

مزایای نصب و راه اندازی این دستگاه

همانطور که گفته شد راه اندازی کارگاه کارتن سازی بدون داشتن دستگاه لب چسب کارتن امکان پذیر نخواهد بود و نصب و راه اندازی این دستگاه مزایای زیادی را برای این صنعت به دنبال دارد و در بلند مدت به دلیل سرعت در چسب کاری بهره وری را بالا می برد.

حتما لازم نیست که یک اپراتور با دانش خاص این دستگاه را راه اندازی کند و از آن استفاده کند برعکس عملکرد راحت و آسان این دستگاه امکان استفاده از آن را برای سایر افراد امکان پذیر کرده است و هر کسی می تواند تنها با چند بار استفاده کاملا با نحوه عملکرد آن آشنا شود.

یکی از آپشن های خوب دستگاه داشتن تنظیمات ساده و سریع می باشد. اپراتور می تواند تنها در عرض چند دقیقه دستگاه را راه اندازی و شروع به کار کند.

استفاده آسان این دستگاه و نداشتن محدودیت استفاده برای انواع مختلف کارتن از مهمترین مزایای دستگاه می باشد. با لب چسب می توان انواع کارتن سه لایه، پنج لایه، ساده، دارویی، لمینتی، دولب چسب، پشت طوسی و مقوایی و غیره را چسب کنید.
اگر از این دستگاه برای کارتن های uv و سلفون دار استفاده کنید می توانید خیالتان از بابت خط و خش راحت باشد چون هیچگونه اثری از خط و خش به جای نمی گذارد.

کاهش مصرف چسب و به حداقل رساندن ضایعات از دیگر مزایای دستگاه لب چسب می باشد.
و در نهایت اگر تمایل به خرید و تهیه این دستگاه پر کاربرد را دارید می توانید شرکت های معتبر و با کیفیت را برای خرید برگزینید. ماشین آلات دایکات پک سازنده انواع ماشین آلات کارتن سازی می باشد که در تمام محصولات خود استانداردهای لازم را رعایت کرده و محصولات با کیفیت و مطابق تکنولوژی های روز دنیا عرضه می کند.

خرید دستگاه لب چسب

در کارخانه دایکات پک می توانید به صورت غیر حضوری خرید کنید و دستگاه لب چسب کارتن در مدل انتخابی خود را با راهنمایی های کارشناسان این مجموعه خریداری کنید.

در ادامه اگر خرید اینترنتی خود شدید و حتی با مقایسه چند دستگاه نتوانستید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید می توانید با تماس با شرکت ما بهترین مشاوره را برای خرید خود کامل کنید شاید این کار وقت و انرژی شما را بگیرد اما با مشاهده دستگاه از نزدیک می توانید با خیال راحت تر و دید بازتر خرید کنید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت