خرید تجهیزات چاپ کارتن

خرید تجهیزات چاپ کارتن

ماشین آلات کارتن سازی | دستگاه تولید کارتن | دایکات پک : از تجهیزات عمده که در کارگاه های ساخت کارتن وجود آن الزامی است تجهیزات چاپ کارتن است. این تجهیزات اقسام متنوع با سطح کیفی و همچنین قیمت متفاوتی دارد تصاویر و نوشته های دلخواه را بر روی کارتن های کوچک و بزرگ ثبت می کنند.

هر فردی پیش از تهیه آن بایستی بر حسب نیاز و مقدار وجهی که دارد یکی از انواع آن را متناسب با کار خود خریداری نماید و بایستی پیش از خرید این تجهیزات اطلاعات جامعی را در خصوص آن کسب نماید.

معرفی انواع تجهیزات چاپ کارتن

تجهیزات چاپ کارتن اقسام متنوعی دارد که با ملاحظه بر مقدار سرمایه ای که شخص برای این کار صرف می کند می تواند جنس، نوع، سطح کیفی، نمونه های متنوع با عملکرد متنوعی را تعیین و خریداری کند. انواع تجهیزات مربوط به چاپ کارتن عبارتند از:

• سیستم های چاپ کارتن دو رنگ
•سیستم چاپ کارتن سه رنگ
•سیستم چاپ کارتن چهار رنگ
•سیستم چاپ کارتن ترکیبی
•و از دیگر انواع تجهیزات مذکور می توان چاپ فلکسو بر روی کارتن را نام برد.

اقسام متنوع این سیستم ها را می توان مطابق احتیاج تعیین کرد و بعد از تعیین مدل و گونه آن می توان با نرخ های متفاوت اقسام سطح کیفی این تجهیزات را انتخاب نمود.

توصیه می شود تا جایی که امکان دارد سیستمی با سطح کیفی بالایی انتخاب کنید که احتیاج به سرویس و تعمیرات دائمی نداشته باشد. همچنین این مسئله کاملا روشن است که هرچه سیستم دارای سطح کیفی بالایی باشد چاپ کارتن هم دارای سطح کیفی مطلوبی است.

نکات عمده پیش از خرید تجهیزات چاپ کارتن

برای راه اندازی یک کارگاه کارتن سازی به دستگاه های متنوعی برای تولید بخش های گوناگون کارتن احتیاج است.‌ تجهیزات چاپ کارتن یکی از سیستم های بسیار عمده در تولید کارتن می باشد. این تجهیزات معمولا کامل کننده کارگاه های ساخت کارتن می باشد.

تجهیزات مرتبط با کارگاه ها ، سیستم های پراستفاده ، سنگین و گرانبها می باشند و محافظت، سرویس و تعمیر آن ها نظیر دیگر سیستم های الکتریکی در بازار نیست. در نگهداری از این تجهیزات و حفظ مسائل مربوط به ایمنی آن بایستی دقت زیادی به خرج داد چرا که اگر این سیستم ها دستخوش نقص و خرابی شوند امکان دارد سبب گرفتاری بسیاری شوید.

به علت ریزه کاری های وابسته به این تجهیزات لازم است در نظر داشته باشید که خرید خود را حتما از یک مرکز فروش معتبر با گارانتی انجام دهید. بایستی به این مسئله نیز دقت کنید که مراکز فروش مدنظر برای خرید تجهیزات مذکور، لازم است خدمات پس از فروش نیز برای لوازم خود ارائه دهند.

اقسام متنوع این تجهیزات

فاکتور دیگر در تهیه تجهیزات کارخانه ای این است که این سیستم ها اقسام متنوعی دارند، امکان دارد نمونه ای که شما به عنوان سیستم اصلی تهیه می کنید مدلی با سطح کیفی پایین تد باشد که تنها فرم مطلوبی داشته باشد. یا اینکه ممکن است در کشور های خارجی یک ابزار دست دوم را تعمیر کنند و با فرمی مطلوب به عنوان سیستمی جدید و به کار گرفته نشده به فروش برسانند.

پس بایستی در خرید این نوع تجهیزات دقت لازم را به خرج داد و مخصوصا از اشخاصی که مورد اعتماد هستند و به حد لازم در این حیطه تجربه و تخصص دارند خرید کنید.

از نکات وابسته به این تجهیزات می توان به این مورد اشاره نمود که اگر احتیاج به سرویس یا تعمیر داشته باشند نمی توان آنها را همانند دیگر سیستم های حاضر در بازار به هر تعمیرگاهی سپرد و توقع داشت خیلی فوری تعمیر شود. این سیستم ها دارای قطعات منحصر به فردی می باشند و به متخصصین و مهندسان ویژه این لوازم نیاز است که به بنیاد و ساخت کامل آن آگاهی داشته باشد.

تعمیرکار مورد نیاز تجهیزات

مسئله این است که اگر شخص تعمیرکار مطلوبی را هم پیدا کند امکان دارد به تعویض قطعه ای احتیاج باشد در این صورت بایستی مکانی را داشته باشید که قطعات مرغوب این نوع سیستم را تهیه نمایید که پس از چند ماه مجدد به مشکل بر نخورید.

اگرچه شخص از مراکز فروش مطمئن به خرید تجهیزات نام برده دست بزند که از خدمات پس از فروش برخوردار باشد و از ارجینال بودن و سطح کیفی مطلوب آنها اطمینان داشته باشد، اگر بعد از مدت زمانی به هر علتی سیستم دستخوش مشکلی شد.

می توان آن را به مرکز فروش مورد نظر با خیال راحت سپرد و متخصصین متبحر در این حیطه سیستم مورد نظر را سالم تحویل شخص می دهند و اگر چه نیازمند تعویض قطعه باشد خود این کار را انجام می دهند و دیگر احتیاجی نیست که در این راه زمان و هزینه اضافی صرف کرد.

قیمت تجهیزات چاپ کارتن

قیمت تجهیزات چاپ کارتن به علل گوناگونی فرآورده ها و سطح کیفی متنوعی که هر نمونه دارد بسیار متمایز است. این قیمت نیز بر حسب کشور سازنده آن نیز متغیر است. پس مطلوب است پیش از اینکه نرخ های مختلفی را مشاهده کنید، نخست هزینه ای که برای خرید این محصول کنار گذاشته اید را در نظر بگیرید و با دقت به آن نوع سیستم مدنظر و با سطح کیفی مطلوب با شرایط مالی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که با ملاحظه به قیمت این دسته از ملزومات در روزهای نخست ایجاد کارگاه خود، ضروری نیست از سیستم هایی که روزانه شمار بالایی چاپ اعمال می کنند و از حجم کارگاه شما زیادتر است استفاده کنید. می توان سیستم های کم کارتر را تهیه کنید و بعد از استحصال درآمد بیشتر و اخذ سفارشات بسیار، با دقت بر اینکه سرمایه بیشتری هم کسب کرده اید می توانید این لوازم را در سایز بزرگتر و با عملکرد بیشتر را تهیه نمایید.

نکات عمده در خصوص نگهداری از این تجهیزات

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد تجهیزات تولید کارتن همانند سایر سیستم های موجود در بازار نیستند که به راحتی بتوان تعمیر و سرویس ان را به هر تعمیرکاری سپرد در این صورت اگر می خواهید سر و کار سیستم های شما به تعمیرگاه نیفتد بهتر است در حفظ و نگهداری آن تلاش کنید. نکات عمده در خصوص نگهداری این تجهیزات شامل:

•حتما بایستی بعد از پایان کار با سیستم چاپ سیلندر لاستیک و سیلندر فلزی را که آمیخته به رنگ است را تمیز بشویید.
•محفظه رنگ هم بایستی تمیز شود.

•بعد از ساماندهی سیستم که مهیای تولید می شود ابزار هایی نظیر آچار و… را از روی سیستم بر دارید زیرا که موقع روشن شدن سیستم میزان لرزش و تکان آن سبب می شود آچار ها به درون سیلندر یا دنده رفته و به سیستم صدمه جدی وارد نماید.

•برق این تجهیزات ۳ فاز می باشد، اگر ۲ فاز شد به هیچ عنوان با آن کار نکنید.

نحوه کار با تجهیزات چاپ کارتن

طرز کار تجهیزات چاپ کارتن به این شیوه می باشد که رنگ های آب شور و کلیشه ای به کار می گیرند و به حالت مهر بر روی کلیه کارتن های مرتبط به آن گروه تکرار می شود. این تجهیزات معمولا بخش های متنوعی دارند که دربردارنده ۲ غلطک برای انتقاد دادن رنگ با کلیشه، سیلندر بشکه ای برای مسدود کردن کلیشه و ارسال رنگ بر روی کارتن، ۲ گونیو برای تکان و کنترل کردن کار در امتداد چاپ بر روی کارتن است.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت