شرکت سازنده دستگاه جعبه سازی

شرکت سازنده دستگاه جعبه سازی

 

قیمت دستگاه جعبه سازی | خط تولید کارتن سازی | دایکات پک : شرکت سازنده دستگاه جعبه سازی ابتدا با بررسی بازار و نیاز صنایع ماشین آلات را طراحی می کند و پس از بررسی کامل اقدام به تولید دستگاه ها با برترین استانداردهای روز دنیا می کند.

در صنایع کارتن سازی و تولید جعبه، دستگاه های جعبه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. استفاده از تجهیزات روند تولید را برای شما بهینه می کنند. کارگاه ها و کارخانجاتی که از همان ابتدای راه اندازی ماشین آلات مناسب و کاربردی را تهیه کرده باشند خط تولید موفق تری دارند. از مزیت هایی که این دستگاه ها دارند قابلیت تولید بیش از ۱۰۰ نوع جعبه با سبک های مختلف می باشد.

سازنده دستگاه های جعبه سازی به نوعی این تجهیزات را طراحی کرده اند که با آن ها بتوان انواع جعبه ها را برای صنایع مختلف تولید کرد و نیاز به این محصول را در تمام صنایع و کارخانجات رفع کرد.

جعبه سازی می تواند یک صنعت و کسب کار جداگانه باشد و یا اینکه می تواند در کنار صنایع کارتن سازی باشد. در بیشتر مواقع کارگاه های کارتن سازی بعد از توسعه کارگاه خود دستگاه های مخصوص تولید جعبه های با تنوع طرح و رنگ را هم تهیه می کنند.

مشخصات دستگاه جعبه سازی

به طور کلی دستگاه های جعبه سازی با سرعت بالایی که دارند به راحتی می توانند هر جعبه ای را تولید کنند مثلا دستگاه های کوتاه مدت و متوسط، AutoBox یا Boxer بار نمونه هایی هستند که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن هر مدل جعبه ای را تولید کنند. تنطیمات این دستگاه ها و راه اندازی آن ها بسیار آسان است. روند ساخت جعبه مشابه کارتن است اما مواد اولیه متفاوتی دارند و کیفیت جعبه ها و طراحی و تنوع بیشتری دارند.

موارد استفاده از این دستگاه

این دستگاه یکی از پرکاربردترین تجهیزات در اغلب صنایع می باشد. سازنده آن با قرار دادن قابلیت های بی نظیری در آن توانسته در زیباسازی انواع محصولات نقش مهمی را ایفا کند. از طرفی این دستگاه طوری طراحی شده است که نحوه کار با آن راحت باشد و قطعات استانداردی در ساخت آن استفاده شده است. ظرافت در طراحی و ساخت این دستگاه به تولید جعبه های مرغوب کمک کرده است.

جعبه ها پوشش های مقوایی هستند که برای بسته بندی انواع محصولات غذایی، پزشکی، آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و … کاربرد دارد. اگر وارد یک فروشگاه شوید خواهید دید که اغلب محصولات از طریق جعبه هایی با طرح های انحصاری بسته بندی شده اند. این جعبه ها محصول را از ضربات خارجی و عوامل محیطی محافظت می کند. زیبایی که بسته بندی به محصول نهایی می بخشد در فروش و جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

تولید انواع دستگاه جعبه سازی

 

اگر فردی بخواهد کارگاه تولید جعبه راه اندازی کند باید ابتدا از سازنده دستگاه جعبه سازی، تجهیزات ضروری و لازم را تهیه کند. شرکت های سازنده این دستگاه ها هر روز سعی می کنند تا ماشین آلات تولیدی خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و تکنولوژی های برتر تولید کنند. تولید جعبه تنها به یک دستگاه خلاصه نمی شود و باید هر مرحله از ساخت توسط دستگاه بخصوصی پیش برود. انواع دستگاه های خط تولید کارتن عبارتند از:

دستگاه منگنه کارتن

برای اتصال جعبه های بزرگی که قابلیت چسب پذیری ندارند.

دستگاه چاک زن

برای جدا کردن طول و عرض جعبه کاربرد دارد و دارای تیغ هایی است که از جنس فولاد و یا اسپیکا می باشند.

دستگاه تسمه کش

عملکرد این دستگاه برای بسته بندی جعبه ها است. در مراحل پایانی با استفاده از این دستگاه می توان تعداد تولید را مشخص کرد.

دستگاه چاپ فلسور

برای چاپ یک رنگ تا 4 رنگ می توان از دستگاه چاپ اتومات بهره برد که کل چاپ را همزمان انجام می دهد. این دستگاه قابلیت چاپ ۶ هزار جعبه در ساعت را دارد که برای حجم بالای سفارشات مناسب است.

دستگاه خط کش برای برش

برای خط تا انداختن جعبه ها از خط کش برش استفاده می شود که دارای 6 تیغ برش زنی است. این دستگاه برای شروع خط تولید جعبه سازی لازم است.

دستگاه لمینت کارتن

یکی از دستگاه های مهم که در زیبایی کار نهایی تاثیر زیادی دارد دستگاه لمینت است که عملیات چسباندن را انجام می دهد.

دستگاه دایکات

برای قالب دهی از دستگاه دایکات استفاده می شود که عملکردی حساس و مهم دارد.

دستگاه لب چسب

برای چسب زدن لبه جعبه و کارتن از دستگاه لب چسب استفاده می شود که دارای چند غلطک و تسمه و قرقره می باشد.

مزیت تولید انواع دستگاه جعبه سازی

با توجه به اینکه در تمامی صنایع جعبه ها مصارف زیادی دارند. پس شرکت های سازنده دستگاه جعبه سازی باید هنگام تولید آپشن هایی را به دستگاه اصافه و یا حذف کنن که به کار تولید کننده بیاید. هر چند که علاوه بر دستگاه کیفیت ورقه های خط تولید هم اهمیت دارد.

مزیت تولید این دستگاه و به کار بردن ان ها در صنایع، کار بسته بندی را بسیار آسان کرده است و از آنجا که هر صنعتی می تواند چاپ مخصوص به خود را بر روی جعبه ها بزند در بازاریابی و فروش تاثیر فوق العاده دارد. استفاده از این دستگاه ها دور ریز را به حداقل رسانده است و ضایعات به حداقل رسیده است.

شما در ابتدای شروع به این کسب و کار باید اطلاعات جامعی در مورد تمام تولید کنندگان این حوزه کسب کنید. در گذشته نمونه های چینی این دستگاه ها تولید کنندگان جعبه را با مشکل مواجه می کرد و اگر دستگاه مشکلی پیدا می کرد نه قطعات یدکی آن پیدا می شد و نه کارشناسی وارد به تعمیرات وجود داشت.

اما امروزه تولید کنندگان داخلی تمام سرویس های مربوط به دستگاه را انجام می دهند و قطعات یدکی ماشین الات را در نمونه اورجینال دارند. ماشین آلات کارتن سازی دایکات پک یک مجموعه تولید کننده انواع دستگاه های کارتن سازی و جعبه سازی است؛ که در تولید قطعات از بهترین متریال های روز دنیا بهره می برد.

هر دستگاهی که در این مجموعه تولید می شود قطعات و تجهیزات استاندارد در آن به کار می رود و ضمانت کالا و خدمات پس از فروش از مزیت های این مجموعه می باشد.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت