کیفیت ماشین آلات در جعبه سازی

کیفیت ماشین آلات در جعبه سازی

 

دستگاه جعبه سازی | دستگاه کارتن سازی | دایکات پک : یکی از موثرترین المان هایی که روند تولید را با کیفیت و بهینه می کنید استفاده از ماشین آلات و تجهیزات استاندارد است. در خط تولید جعبه این نیاز صنایع است که تعیین می کند چه جعبه ای با چه چاپ و چه کیفیتی تولید می شود.

روند پیشرفت صنایع بر تمام روندهای تولید تاثیر مثبت گذاشته است. یکی از نقاط مثبتی که صنایع تولیدی سعی کرده اند همگام با پیشرفت تکنولوژی آن را تقویت کنند کیفیت جعبه های بسته بندی است.

برخی از صنایع به چاپ بیشتر از جنس اهمیت می دهد و در برخی دیگر چاپ اهمیت چندانی ندارد و محصولی که به دست مشتری می رسد نقش پررنگ تری دارد. اما مزیتی که این ماشین آلات دارند این است که نیاز تمام تولیدی ها را رفع می کنند چه از نظر طرح چه از نظر سایز و چه از نظر جنس دستگاه ها قادر به تولید هستند حتی طرح های سفارشی را تولید و عرضه می کنند.

اما بررسی هایی که در این خصوص انجام شده اگر بخواهید روند کار دقیق تر و پر سرعت تری داشته باشید خیلی مهم است که از چه دستگاه با چه برندی استفاده می کنید.

استانداردهای مورد نیاز برای بالا بردن کیفیت ماشین آلات

از آنجا که کیفیت ماشین آلات در جعبه سازی بر روند ماندگاری محصول بسته بندی کمک می کند پس لازم است استانداردهای مورد نیاز در این حوزه رعایت شود‌. شاید افراد تصور کنند که همین که خود محصول تمام استانداردهای لازم را داشته باشد دیگر لزومی ندارد که جعبه بسته بندی استاندارد باشد.

اما این باور غلط ممکن است برخی از افراد را بی توجه به بسته بندی کند. در کارگاه های مدرن می توان صدها مدل جعبه طراحی و تولید کرد و هیچ محصولی بدون رعایت استانداردها روانه بازار نخواهد شد. ماشین آلات این حوزه برای تضمین کیفیت باید استاندارد ملی ایران را داشته باشند. رعایت این اصول یعنی رعایت تمام ویژگی های مشخص شده توسط سازمان استاندارد سازی در تمام فرآیندهای تولید است.

معمولا برای اینکه بفهمیم از ماشین آلات با کیفیت استفاده شده باید محصولات تولیدی دارای علائم و نشانه هایی باشد که نشان دهد محصول از استانداردهای لازم برخوردار است این نشانه ها شامل درج بارکد، درج شماره تولید ورق، وزن جعبه، تمام مشخصات مربوط به سازندگان، معلوم کردن بالا و پایین جعبه با استفاده از نشانه، علامت قابل بازیافت بودن محصول و تاریخ انقضای آن و علامت استاندارد ایران می باشد.

با داشتن کیفیت مناسب ماشین آلات در جعبه سازی می توان انواع جعبه و کارتن را تولید و عرضه کرد. هر چه کیفیت محصولات نهایی بیشتر باشد در بازاریابی و فروش و نگهداری و حمل و نقل تاثیر مثبت دارد. در دستگاه های با کیفیت می توان انواع جعبه های با کیفیت زیر را تولید کرد.

جعبه های لوکس مقوای توپر

انواع ماشین آلات جعبه سازی قابلیت تولید این باکس را دارند. کیفیت این باکس های بسته بندی بالا است و فرآیند تولید آن هزینه ی بالایی را در بر نمی گیرد. این نوع بسته ها توجه صنایع تولیدی را به خود جلب کرده است و از فروش و بازاریابی بالایی برخوردار است.

اما کوچکترین معایبی که می توان برای این بسته ها بیان کرد مقاومت پایین آن ها در برابر ضربات خارجی است و بیشتر مناسب محصولاتی می باشند که وزن پایینی دارند و ممکن است اگر برای محصولات سنگین وزن استفاده شود مقاومت کافی نداشته باشد و جعبه پاره شود.

جعبه های قهوه ای

اگر به بسته بندی محصولات سنگین و نیمه سنگین نگاه کنید خواهید دید که در همه ی آن ها از جعبه های قهوه ای استفاده شده است. هزینه های تولید این بسته ها کم است و مقاومت بالایی در برابر ضربات خارجی دارد. امنیت این محصولات در حمل و نقل بسیار بالاست. این بسته بندی محصولات در بازاریابی و فروش تاثیر ندارد.

جعبه های لوکس لمینه

این جعبه ها جزء بسته بندی های لوکس به حساب می آیند و با ماشین آلات با کیفیت مخصوصی تولید می شوند که هزینه های تولید بیشتری نسبت به سایر باکس ها دارند. اگر به جعبه های موبایل دقت کرده باشید به کیفیت ممتاز آن ها پی می برید این باکس در واقع لمینتی هستند که عملیات چاپ با کیفیت بالا روی آنها صورت گرفته شده است.

بازاریابی این محصولات برای تولیدات لوکس و گران قیمت می باشد و به دلیل مقاومت بالا در مقابل ضربه در شرکت های تولیدات شکستنی و فناوری بسیار پر کاربرد هستند.

انواع ماشین آلات با کیفیت در خط تولید جعبه سازی

موضوع کیفیت ماشین آلات در بسته بندی زمانی بر روی محصولات نهایی جوابگو است و تاثیر مثبت می گذارد که همه ی ماشین آلات مورد استفاده با کیفیت باشند. شما نمی تواند یک دستگاه با کیفیت و چند دستگاه معمولی را وارد روند تولید کنید و انتظار بازدهی مثبت داشته باشید.

در خط تولید انواع دستگاه ها نظیر دستگاه برش، دستگاه چاپ، دستگاه چاک زن، دستگاه دایکات، دستگاه لمینت و دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند که تولیدکنندگان برای بالا بردن سطح فروش خود از تجهیزات و قطعات با کیفیت در دستگاه ها استفاده می کنند تا صاحبان کارگاه ها از نتایج کار راضی باشند و بتوانند خط تولید خود را با تجهیزات با کیفیت توسعه دهند.

شرکت های سازنده ماشین آلات جعبه سازی

در سایت های تبلیغاتی خرید و فروش ماشین آلات با کیفیت در جعبه سازی انواع تجهیزات در برندهای مختلف عرضه می شود. اگر شناخت کافی در مورد دستگاه ها ندارید بهتر است یک تولید کننده معتبر پیدا کنید تا مشاوره های لازم در این خصوص را صادقانه به شما بدهد. امروزه دستگاه هایی طراحی شده اند که چندین کارایی مختلف دارند که شما را از خرید چند دستگاه جداگانه بی نیاز می کند.

پس با کمی تحقیق و بررسی می توانید در فضای اینترنت انواع دستگاه ها را مقایسه کنید و بعد از پیدا کردن شناخت در مورد برندها و کیفیت هر برند، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. دایکات پک تولید کننده ماشین آلات اتوماتیک جعبه سازی است که سعی کرده تولیدات خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت