فروش ماشین آلات کارتن سازی

فروش ماشین آلات کارتن سازی

دستگاه لمینت کارتن | دستگاه چاک زن | دایکات پک : امروزه بیشتر صنایع با خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی در واقع بخشی از نیاز کارخانجات خود را برای تولید کارتن و بسته بندی رفع کرده اند.

راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به کسب اطلاعات مفید و کاربردی در مورد آن کسب و کار می باشد. صنعت کارتن سازی هم یکی از کسب و کارهایی است که با تهیه چند دستگاه و آموزش در این خصوص می توان فعالیت خود را آغاز کرد و در کوتاه مدت به سودهی رسید. خرید و فروش دستگاه کارتن سازی اگر با هدف و استراتژی پیش برود قطعا به صنایع زیادی کمک خواهد کرد.

فروش ماشین آلات کارتن سازی در ایران

 در بازار هر محصولی که عرضه می شود برای محافظت از آن از جعبه های متنوعی استفاده شده است این شیوه بسته بندی برای نگهداری، حمل و نقل، انبار، انتقال و توزیع و ذخیره محصولات در انبار کارخانجات بسیار پرکاربرد است و زمانی طی کردن این پروسه ها محصول بسته بندی شده دچار آسیب و خسارت نمی شود و از زمان تولید تا مصرف همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ می کند و مهمتر از همه این شیوه بسته بندی هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

اصول خرید و فروش ماشین آلات کارتن سازی

خرید و فروش دستگاه کارتن سازی اگر با شیوه های اصولی و استاندارد انجام شود قطعا کارگاه های زیادی می توانند تجهیزات خود را تکمیل و تولیدات خود را گسترش دهند. در وهله اول فروش این تجهیزات باید در فروشگاه های مجاز و نمایندگی ها انجام شود. هر دستگاهی که به فروش می رسد باید تمام استانداردهای لازم را داشته باشند تا کارتن و جعبه ای که تولید می شود از کیفیت بالا برخوردار باشد و در صنایع تاثیری بر روی مواد بسته بندی نگذارد.

امروزه چون کارگاه های تولید کارتن و جعبه افزایش پیدا کرده است نیاز به عرضه انواع دستگاه ها بیشتر از قبل دیده می شود و رقابت در بازار در بین تولید کنندگان و فروشندگان به وضوح دیده می شود. ساختار و سیستم هر دستگاهی متفاوت است و قطعا هر برند آپشن هایی برای جلب نظر مشتری در نظر می گیرد.

اما مهمترین مساله در این خصوص این است که دستگاه ها بتوانند کارتن هایی با ویژگی هایی از قبیل مقاوم بودن در برابر پارگی و کشیدگی، عدم زنگ زدگی، مقاومت در برابر تغیرات آب و هوایی و مقاوم در برای فشار و ضربه تولید کنند. در گذشته برخی از دستگاه ها تنها قابلیت تولید و چاپ یک نوع کارتن را داشتند اما امروزه به لطف دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته تولید تمام مدل های کارتن آسان گشته است.

نحوه خرید و فروش دستگاه کارتن سازی

خرید و فروش دستگاه کارتن سازی به لطف پیشرفت تکنولوژی بسیار آسان شده است. اگر قصد خرید انواع دستگاه های تولید جعبه را دارید فقط کافیست چرخی در اینترنت بزنید تا با انبوهی از فروشندگان مواجه شوید. ابتدا کالای عرضه شده در هر فروشگاه را کاملا بررسی و مقایسه کنید.

برخی از دستگاه ها کارایی های متفاوتی دارند و ممکن است شما اصلا نیازی به این عملکردها نداشته باشید و در صورت خرید هزینه اضافی را خرج کرده باشید. این دستگاه ها به گونه ای تولید می شوند که ساختار چندان پیچیده ای نداشته باشند و راه اندازی و نصب راحتی داشته باشند.

معمولا تولیدکنندگان نمایندگی های فروش در سطح استان ها دارند و همچنین هر تولیدکننده ای وب سایت رسمی برای عرضه و معرفی محصولات خود به مشتریان دارد.

انواع دستگاه کارتن سازی

هر صنعتی برای بسته بندی نیاز به یک نوع کارتن دارد. دستگاه های تولید کارتن متنوع هستند و قادر هستند انواع کارتن های سه لایه و پنج لایه را تولید کنند و انواع چاپ در چند رنگ را بر روی این جعبه ها دارند. محصولات تولید شده توسط این دستگاه ها تنوع بسیاری دارند و از کارتن پیتزا، جعبه خرما، جعبه کفش، کارتن یخچال و لوازم خانگی و … را قادر به تولید هستند.

انواع این دستگاه قادر به تولید کارتن خام هستند و پس از آن با توجه به سفارش صنایع در سایز های مختلف برش و شکل داده می شوند و پس از ان چاپ انحصاری بر روی آن ها زده می شود. تمام این پروسه ها توسط دستگاه هایی از قبیل دستگاه تسمه کش، دستگاه منگنه زن، دستگاه لمینت، دستگاه دایکات، دستگاه لب چسب، دستگاه چاک زن، دستگاه برش، دستگاه چاپ فلکسو و … انجام می شود. ممکن است بعضی از کارگاه ها فقط کارتن خام تولید کنند و نیاز به برخی از دستگاه ها نظیر دستگاه چاپ را نداشته باشند.

چنانچه قصد خرید هر یک از دستگاه های خط تولید کارتن سازی را داشتید می توانید ابتدا با توجه به نیاز کارگاه خود لیستی از دستگاه های مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس از مشاورین حاضر در فروشگاه ها و وب سایت ها راهنمایی های لازم را دریافت کنید. هر کدام از این دستگاه ها در انواع مختلفی عرضه می شوند.

فلکسو تک رنگ تا 4 رنگ

تجهیزات دایکات (پینگ پنگی، فکی، روتاری)

ماشین آلات لمینت دستی و اتوماتیک

دستگاه چاپ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

شاید شما در ابتدای راه اندازی کارگاه کارتن سازی نیازی به دستگاه های تمام پیشرفته و تمام اتوماتیک و با چندین کارایی مختلف را نداشته باشید و با 6 دستگاه اصلی بتوانید بهترین محصولات را تولید کنید. پس بهترین کار در این خصوص آشنایی با عملکرد دستگاه و پس از آن انتخاب نوع مناسب است.

ساخت انواع دستگاه های کارتن سازی

هر مرکزی که فروش این دستگاه ها را انجام می دهد معمولا بعد از فروش هر دستگاهی خدماتی از قبیل گارانتی محصول، نصب و راه اندازی رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه، تعمیرات دستگاه تا پایان گارانتی و … را ارائه می دهد.

در حال حاضر بیشتر واحدهای تولیدی و کارخانجات به دنبال بسته بندی برتر و مدرن هستند و از آنجا که دستیابی به این هدف تنها با بسته بندی کارتنی میسر است پس شما با شروع این خط تولید و تمرکز بر روی کیفیت و نوآوری می توانید نظر صنایع را به خود جلب کنید.

ماشین سازی دایکات پک یکی از سازندگان ماشین آلات کارتن سازی است که انواع دستگاه های کارتن سازی نو و دست دوم را عرضه می کند. این مجموعه دستگاه های مورد نیاز شما را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت