نقش ماشین آلات چاپ در صنعت کارتن سازی

ماشین آلات چاپ در کارتن سازی

 

دستگاه چاپ تک رنگ | دستگاه چاپ کارتن | دایکات پک : نقش ماشین آلات چاپ در صنعت کارتن سازی از گذشته تاکنون تغییر و تحولات زیادی را پشت سر گذاشته اند از لحاظ نوع چاپ و رنگ و سایز کارتن ها هر روز دستگاهی متفاوت تر با تکنولوژی های برتر روانه بازار می شود.

تولید کارتن ها با طرح و ظاهری زیبا را باید مدیون ماشین آلات چاپ کارتن بدانیم و از وقتی که این تجهیزات به کارگاه های کارتن سازی اضافه شده است هر صنعتی توانسته کارتن های انحصاری خود را تولید کند و بسته بندی محصولات با کارتن چاپی شکیل تر و زیباتر شده است و تمام این ها در جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش تاثیر مثبت داشته است.

امروزه در صنایع بسته بندی و کارخانجات تولیدی تمایلی به استفاده از کارتن های ساده و جعبه های بدون طرح و نوشته نیست و کلا بسته بندی به این شیوه ها منسوخ شده است. هر چه زمان می گذرد بسته بندی با کارتن و جعبه رواج بیشتری پیدا می کند و ماشین آلات پیشرفته و مجهز در این زمینه به خوبی توانسته اند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

 در کارخانه ها و کارگاه های تولید کارتن انواع نوشته ها و طرح ها، اسم و عکس محصولات و لوگوی برندها همه و همه با استفاده از تجهیزات چاپ کارتن بر روی جلد کارتن های بسته بندی چاپ می شود. در زیر بیشتر با تجهیزات و ماشین آلات چاپ بر روی کارتن آشنا می شویم‌.

معرفی ماشین آلات چاپ روی کارتن

بیشتر افراد وقتی شروع به راه اندازی کارگاه تولید می کنند بسیاری از تجهیزات را در ابتدای کار تهیه نمی کنند و به مرور تجهیزات خود را تکمیل می کنند. نقش ماشین آلات چاپ در صنعت کارتن سازی جزء تجهیزاتی هستند که کار شما را رونق می بخشد و در واقع تولیدات شما را جهت دارتر می کند. برای اینکه محصولات شما مدرن تر شوند حتما باید نسبت به تهیه ماشین آلات چاپ اقدام کنید. البته شما می توانید در بین انواع ماشین آلات یک مدل مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید.

تکمیل شدن کارخانه تولید کارتن شما تنها با تهیه ماشین آلات چاپ روی کارتن امکان پذیر است. معمولا تمامی دستگاه های چاپ روی کارتن از فناوری خاصی برخوردار هستند و طول عمر بالای این دستگاه ها و روش های تعمیر و نگهداری آسان آن ها و قیمت مناسب از مزیت هایی هستند که این ماشین آلات چاپ دارند.

ماشین آلات اتومات چاپ روی کارتن

هر چه صنایع کارتن سازی گسترش پیدا می کنند و تولیدی ها و کارخانجات پیشرفت می کنند نیاز به جعبه های بسته بندی بیشتر می شود. شاید با این وضع موجود ماشین آلات عادی و نیمه اتوماتیک جوابگوی این حجم سفارشات نباشد و بهترین جایگزین استفاده از ماشین آلات مدرن و اتومات هستند که به صورت همزمان قابلیت های چند دستگاه مختلف را دارا هستند. شما با دستگاه های مدرن می توانید انواع طرح ها با رنگ های مختلف را تولید کنید.

سرعت بالای تجهیزات اتومات چاپ روی کارتن بهره وری شما را بالا می برد و باعث می شوند روزانه تولیدات خود را افزایش دهید. ماشین آلات اتوماتیک قابلیت چاپ انواع سایز های کارتن کوچک و بزرگ را دارا هستند و شما را از خرید تجهیزات اضافه بی نیاز می کنند.

انواع مختلف از این ماشین آلات

وقتی صحبت از نقش ماشین آلات چاپ در کارتن سازی می شود ناخود اگاه ذهن افراد به انواع دستگاه های چاپ و انواع تجهیزات مربوطه کشیده می شود. در این صنعت تکنولوژی روز به روز در حال ارائه ی جدیدترین مدل های ماشین های چاپ می باشد و در درجه ی اول هدف از بسته بندی یک محصول با استفاده از کارتن بسته بندی جابجایی راحت و حفظ سلامت کالاها در فرایندهای مختلف پخش و توزیع می باشد.

شاید در گذشته بسته بندی با استفاده از کارتن های چاپ دار اهمیت چندانی برای تولیدی ها و صنایع نداشت اما امروز به یک المان جذب مشتری تبدیل شده است و تولیدی ها سعی می کنند هر روز از طرح های زیباتری برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند تا نگاه مشتریان را معطوف محصولات خود کنند.

برای اینکه بر روی کارتن های بسته بندی چاپ بزنیم نیاز به دستگاه های چاپ داریم که این دستگاه ها در انواع دستگاه چاپ دو رنگ، دستگاه چاپ روی کارتن سه رنگ، دستگاه چاپ روی کارتن چهار رنگ، دستگاه چاپ ترکیبی و دستگاه چاپ فلکسو نام برد. تمامی این دستگاه ها کارایی ها خاص خود را دارند و شما ابتدا باید تعیین کنید که برای چه هدفی کارتن تولید می کنید و چه نوع چاپی بر روی ان ها می زنید. بعد می توانید با کیفیت ترین دستگاه در نوع انتخابی خود را تهیه کنید.

مزایای استفاده از آن در صنعت کارتن سازی

قابلیت چاپ بر روی کارتن یکی از مزایای برتر یک کارگاه کارتن سازی است که نیاز به داشتن ماشین آلات چاپ بر روی کارتن دارد. اینکه از کاربرد ها و روش های صحیح استفاده از ماشین آلات اطلاع داشته باشید و بعد اقدام به تهیه ان ها کنید موضوع با اهمیتی است.

اگر به تازگی اقدام به راه اندازی کارگاه کارتن سازی کرده اید و می خواهید یک تجهیزات چاپ روی کارتن را هم تهیه کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که انعطاف پذیری بالایی در چاپ داشته باشد و با آن بتوان طرح و نقش های مورد نیاز مشتریان را بر روی انواع کارتن ها چاپ کرد.

برخی از دستگاه ها قابلیت چاپ یکنواختی را دارند و نمی توان با آن چاپ های متنوعی را انجام داد این دستگاه ها برای کارگاه هایی که کارتن های بسته بندی ساده را تولید می کنند مناسب هستند.

قیمت ماشین آلات چاپ بر روی کارتن

برای اطلاع از قیمت انواع ماشین آلات چاپ روی کارتن بهتر است به یک مرجع معتبر مراجعه کنید معمولا قیمت تحت تاثیر عواملی چون سایز دستگاه، نوع دستگاه، عملکرد دستگاه، سال ساخت و برند دستگاه و … دارد کارخانه تولیدی دایکات پک یکی از تولید کنندگان ماشین آلات چاپ کارتن می باشد که شما می توانید با خیال راحت مدل مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید و از خدماتی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر بهره مند شوید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت