تولید و فروش دستگاه خط کش برش کارتن

تولید دستگاه خط کش برش کارتن

خط تولید کارتن سازی | ساخت دستگاه جعبه سازی | دایکات پک : در صنایع کارتن سازی دستگاه های زیادی نقش پررنگ و اساسی دارند در این بین دستگاه خط کش برش کارتن یک دستگاه اساسی و مهم جهت برش و خط تا انداختن می باشد. تولید و فروش این دستگاه در مراکز و نمایندگی های معتبر انجام می شود. به طور کلی راه اندازی تجهیزات تولید جعبه آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد و داشتن امکانات در این صنایع به پروسه ی تولید سرعت می بخشد.

معرفی دستگاه خط کش برش کارتن

دستگاه خط کش برش کارتن یکی از دستگاه های پرکاربرد است که دارای 12 عدد چدن نری و 12 عدد چدن مادگی می باشد. در سال های اخیر صنایع تولید کارتن و جعبه پیشرفت چشمگیری داشته است و از آنجا که بسته بندی از کیسه های پلاستیکی به سمت جعبه های کارتنی روی آورده است این صنعت هم رونق زیادی پیدا کرده است و به وفور شاهد استفاده از از محصولات بسته بندی شده هستیم.

تولید و فروش دستگاه خط کش برش کارتن

دلایل زیست محیطی یکی از مهمترین دلایل استفاده از این کارتن برای بسته بندی انواع لوازم و محصولات می باشد. البته که این شیوه ی بسته بندی با مزایای بسیاری همراه است و صنایع در تلاشند تا این روش را جایگزین بسته بندی های قدیمی کنند از این رو از تجهیزاتی استفاده می کنند که روند کار را بهتر و سریع تر پیش ببرد.

مشخصات ظاهری دستگاه

همانطور که گفته شد از دستگاه خط کش برش جهت انداختن خط تا استفاده می شود و با داشتن ۶ عدد تیغ برش برای اندازه کردن و شیت کردن کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه جهت تنظیم ابعادی ورق که شامل خط درب، اندازه ارتفاع و درب می باشد و همچنین در بعضی از موارد برای سایز کردن طول، عرض و لب چسب کارتن هم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این دستگاه به قدری ضرورت دارد که هیچ ورق ارسالی از ورق سازی بدن این دستگاه قابلیت اجرایی شدن را نخواهد داشت.

اهمیت تولید و فروش ماشین آلات خط کش برش

در کارگاه هایی که تمام تجهیزات کارتن سازی از جمله دستگاه خط کش برش کارتن نصب و راه اندازی می شود تمام انتظارات و خواسته های تولید کنندگان در این مرحله برآورده می کند و با داشتن تیغ و خط این مرحله از کار را با دقت انجام می دهد.

تیغ های این دستگاه، کارتن ها را در اندازه های استاندارد و مورد نیاز برش می زند. البته در این مرحله باید به این نکته توجه شود که تعداد کارتن های قرار داده شده برای برش باید با فشار دستگاه تنظیم شود چون تعداد زیاد و عدم تناسب فشار باعث له شدن و پارگی می شود و ضایعات به حداکثر می رسد. در مواقعی هم که فشار کم باشد و تعداد کارتن هم کم باشد خط تا روی کارتن نمی افتد. پس اهمیت تنظیمات درست در این مرحله چندین برابر مراحل دیگر است.

شیوه طراحی این دستگاه

تولید و طراحی دستگاه خط کش برش کارتن یک ضرورت برای کارگاه های کارتن سازی است. این دستگاه از چند تکه تولید می شود و تیغه هایی که در دستگاه کار گذاشته می شوند به راحتی باز می شوند و می توان ان ها را تمیز کرد و یا در صورت معیوب بودن به راحتی تعویض کرد.داشتن ۷ تیغه و ۱۲ خط دوبل از ویژگی دستگاه می باشد و سیلندرهایی که در این تجهیزات به کار گرفته می شو از جنس کروم سخت می باشد.

دستگاه باید مجهز به شاسی میز خط کش برش باشد که از جنس پروفیل ساخته می شود و ابعاد استاندارد آن ۹۰ در ۹۰ می باشد. این دستگاه به نحوی طراحی و تولید می شود که توانایی تا انداختن و برش انواع کارتن های کوچک و بزرگ، کارتن یخچال و تلویزیون، کارتن پیتزا و … را دارد و اگر صنایع تمایل به راه اندازی خط تولید نمونه های ۳ لایه و ۵ لایه داشته باشند می توانند از دستگاه خط کش برش و دستگاه چاپ غلطکی و دستگاه چاک زن کارتن استفاده کنند.

اگر بخواهید محصولاتی از قبیل کاغذ، کارتن، مقوا و پوشه را تبدیل به یک جعبه کنید حتما باید برش خاصی در آن بدهید که برش قالبی یک نمونه پرکاربرد است. البته که نوع برش بستگی به کاغذ و مقوای مورد استفاده دارد.

تولید و طراحی این دستگاه ها به نوعی است که تمام افراد بدون آموزش خاصی بتوانند از آن استفاده کنند و اگر مراقبت ها و نکات لازم را رعایت کنند قطعا هم ضایعات کاهش پیدا می کند و هم از وقوع خطرات احتمالی برای افراد در حین استفاده جلوگیری می شود.

فروش تجهیزات خط کش برش

به طور معمول تولید کنندگان تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات کارتن سازی خودشان محصولات خود را مستقیما به فروش می رسانند. دستگاه خط کش برش کارتن در مدل ها و طراحی های متفاوتی تولید و عرضه می شود و معمولا قطعات به کار گرفته شده در دستگاه کیفیت آن را تعیین می کند.

فروش تجهیزات خط کش برش کارتن در ایران

فروش دستگاه های با کیفیت تنها از مراکز معتبر امکان پذیر است. معمولا فروشندگان پس از فروش تعهداتی از قبیل نصب و راه اندازی و گارانتی معتبر را به مشتریان می دهند و کارخانجات تولید بر پایه عمین تعهدات و تجهیزاتی که در دستگاه ها به کار می برند کالای خود را قیمت گذاری می کنند. تولید و فروش این دستگاه نیازمند رعایت استانداردهای خاصی است تا هم سلامت دستگاه و هم سلامت استفاده کنندگان حفظ شود.

در تنظیم و راه اندازی دستگاه حتما باید اپراتورهای فروش افراد متخصصی را جهت نصب و راه اندازی داشته باشند و با فروش هر دستگاه مسئولیت نصب و راه اندازی آن را هم بر عهده بگیرند چون اختلاف بیشتر از یک میل در تنظیمات ممکن است کارایی دلخواه را نداشته باشد. ماشین سازی دایکات پک تولید کننده و فروشنده انواع تجهیزات کارتن سازی با کیفیت است که عملیات نصب و راه اندازی تمام تجهیزات را به نحو احسن انجام می دهد.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت