درآمد کارگاه کارتن سازی

درآمد کارگاه کارتن سازی

 

خط تولید کارتن سازی | قیمت دستگاه جعبه سازی | دایکات پک : راه اندازی کارگاه کارتن سازی هم با هدف اولیه کسب درآمد و رفع نیاز صنایع شروع می شود. درآمد کارگاه کارتن سازی تحت تاثیر پارامترهای مختلفی است.همه افراد قبل از شروع یک کسب و کار به فکر درآمد زایی و سود هستند و اگر بداند یک شغلی به میزان انتظار و رفع نیاز آن ها سود آوری ندارد قطعا آن را ادامه نمی دهند.

اما قطعا هر کاری که اصولی و با تکنیک های درست انجام شود سودآوری هم به دنبال خواهد داشت. امروزه خط تولد کارتن و استفاده از ان به طرز چشمگیری در صنایع افزایش پیدا کرده است و بسته بندی های جعبه ای جای پلاستیک و نایلون را گرفته است.

محاسبه درآمد کارگاه کارتن سازی

در آمد کارگاه کارتن سازی به این بستگی دارد که پس از راه اندازی این صنعت شما از چه ملزوماتی و در چه سطحی فعالیت می کنید. برای شروع این کسب و کار باید توانایی مالی خوبی داشته باشید تا بتوانید یک کارگاه در سزح یک یا دو راه اندازی کنید. اگر پشتیبانی مالی خوبی داشته باشید و به فکر درآمد‌زایی بالایی باشید می توانید یک کارخانه تولید کاران و جعبه پیشرفته را راه اندارگزی کنید و در مدت زمان اندکی به سودآوری برسید.

برای شروع بهتر است فقط با دستگاه های اصلی فعالیت خود را آغاز کنید و بعد از پیشرفت و درآمد زایی کم کم دستگاه‌ها و تجهیزات خود را گسترش دهید. در ماه های اول انتظار درآمد زایی را نباید داشته باشید چون تا صنایع شما را بشناسند و محصولات خود را عرضه کنید قطعا سرمایه ای که به دست می آورید صرف هزینه های پرسنلی و تهیه مواد اولیه و … می شود. برای اینکه یک کارگاه نوپا بتواند پابرجا باقی بماند باید سریعا در بازار شناخته شده شود و محصولات با کیفیت آن به خوبی عرضه شود.

عوامل تاثیر گذار بر درآمد کارخانه چاپ کارتن

از آنجا که یک کارگاه تولید کارتن معمولا با هزینه های سنگینی راه اندازی می شود پس باید برای رسیدن به درآمد کارگاه کارتن سازی حداقل چند ماهی صبر کرد. مهمترین عواملی که تاثیر مستقیمی بر درآمد کارگاه راه اندازی شده دارند نوع دستگاه های مورد استفاده در این صنعت می باشد. تهیه دستگاه های زیر ضروری هستند و در افزایش بهره وری تاثیر بسزایی دارند.

برخی از این دستگاه ها اتوماتیک و برخی نیمه اتوماتیک و حتی دستی هستند که قطعا دستگاه های که تماما اتوماتیک و بی نیاز از نیروی انسانی هستند بهره وری بالا و در افزایش درآمدزایی موثر هستند.

دستگاه برش

برای اینکه کارگاه بتواند حجم بالایی از سفارشات را آماده و تحویل دهد به دستگاه برش نیاز دارد. کارایی این دستگاه جهت آماده کردن ابعاد دقیق سطح گسترده کارتن است. به زبان ساده تر از این دستگاه برا برش و خط تا انداختن کارتن استفاده می شود و برای شروع کار لازم است که حتما نمونه های تمام اتوماتیک آن تهیه شود. تنظیمات و ظرفیت این دستگاه ها کاملا در هر مدل متفاوت است.

دستگاه چاپ

در صنعت کارتن سازی چاپ اهمیت زیادی در فروش دارد. با این دستگاه می توان تنوع بیشتری به محصولات تولیدی داد. این دستگاه در مدل های چاپ یک رنگ تا شش رنگ وجود دارد و اگر شما بتوانید یک نمونه سه یا چهار رنگ را تهیه کنید می توانید انواع طرح ها و نقش ها را بر روی کارتن های مختلف چاپ بزنید. اتعطاف پذیری بالا در زدن طرح های اختصاصی شرکت های مختلف در بالا بردن سطح درآمد موثر است.

دستگاه چاک زن

این دستگاه در نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود شروع کار شما و سرمایه ای که برای خریر در نظر می گیرید تعیین کننده انتخاب نهایی می باشد. این دستگاه با تیغه های فولادی که دارد توانایی تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه را دارد. این دستگاه در کارگاه هایی که فقط کارتن های خام و مادر را تولید می کنند کاربرد دارد. نمونه های اتوماتیک این دستگاه می تواند این عملیات را در تیراژ بالایی انجام دهد.

دستگاه لب چسب کارتن

وجود این دستگاه برای کارگاه ها و کارخانه های جعبه سازی ضروری است. عمل چسب زدن لبه های کارتن توسط این دستگاه انجام می شود این عملیات قبلا با دست انجام می شود که باعث هدر رفتن مقدار زیادی چسب و همچنین وقت می شد.

دستگاه تسمه کش

در برخی از صنایع بسته بندی های با کیفیت اهمیت زیادی دارند از این رو بسته بندی را با تسمه هایی از جنس فلز انجام می دهند. این دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می شود و بیشتر در صنایع سیمان، بلوک و کاشی کاربرد دارد.

دستگاه منگنه کارتن

زمانی که کارتن های بسته بندی بزرگ باشند و نتوان با استفاده از لب چسب کردن آن ها را سرهم کرد از منگنه زن استفاده می شود در واقع این روش محکم تر از چسب است و برای جابجایی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

درآمد و سود حاصل از کارگاه تولید کارتن چقدر است؟

درآمد کارگاه کارتن سازی مقدار مشخصی نیست. همانطور که گفتیم میزان درآمد بستگی به حجم کار و نوع دستگاه ها، نوع مواد اولیه، نوع کارتن های تولیدی و … دارد.

با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه تولیدی دارای نوسان است و هر هفته شاهد افزایش یا کاهش قیمت ها هستیم پس سودآوری مشخصی را نیز نمی توانیم بیان کنیم. به طور کلی با تولید هر واحد کارتن چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد آن سود است.

از این مقدار سود حدود ۱۰ درصد صرف هزینه های اجاره کارگاه، حقوق کارگران، هزینه های آب و برق و گاز، هزینه های بیمه و … می شود و سود و درآمد خالصی چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد می باشد که اگر مدیریت صحیحی انجام شود روز به روز شاهد افزایش این درصدها خواهید شد.

صنعت کارتن سازی یک صنعت روبه رشد و امیدوار کننده است از این رو شرکت های زیادی اقدام به تهیه تجهیزات کارتن سازی نموده اند. یکی از این شرکت ها دایکات پک می باشد که نام این شرکت در حوزه تولید دستگاه های جعبه و کارتن شناخته شده است و محصولات آن از کیفیت مطمئنه برخوردار هستند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت