قیمت دستگاه خط کش برش کارتن

قیمت دستگاه خط کش برش کارتن

خط تولید کارتن سازی | ماشین آلات کارتن سازی | دایکات پک : در خط تولید کارتن سازی چندین دستگاه مهم و کاربردی، نقش اصلی را در تولید کارتن ایفا می کنند یکی از این دستگاه های ضروری، دستگاه خط کش برش کارتن است که برای برش و خط تا انواع کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فوق العاده از تنظیمات آسانی برخوردار است و شما بدون داشتن دانش تخصصی و اموزش می توانید با آن کار کنید.

معرفی دستگاه خط کش برش کارتن

قبل از اینکه به معیارهای تاثیر گذار در مورد قیمت دستگاه خط کش برش کارتن بپردازیم بهتر است ابتدا با این دستگاه آشنا شویم. این دستگاه با داشتن ۱۲ چدن نری و ۱۲ عدد چدن مادگی عملیات خط تا کارتن را انجام می دهد. برای شیت کردن کارتن هم دستگاه دارای ۶ تیغ برش می باشد.

افرادی که بخواهند کارگاه کارتن سازی راه اندازی کنند و از همان ابتدای کار به گسترش صنعت فکر کنند باید این دستگاه را تهیه کنند. از کاربردهایی خط کش برش تنظیم ابعادی ورق که شامل خط درب، اندازه ارتفاع و درب می باشد و همچنین در برخی مواقع برای سایز کردن طول و عرض و لب چسب کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ی مهمی که تمام صنایع کارتن سایزی باید بدانند این است که تمامی ورق ها بدون برش قابلیت اجرایی شدن نخواهند داشت.

اهمیت دستگاه خط کش برش در کارتن سازی

از آنجا که تا کردن و خط برش در جعبه ها و کارتن بر روی تمیزی و ظرافت پایانی تاثیر به سزایی دارد پس نمی توان اهمیت دستگاه خط کش برش در کارتن سازی را نادیده گرفت. با تیغ های دستگاه کارتن ها را در سایزهای مورد نیاز برش می دهند. فشار دستگاه با توجه به حجم و تعداد کارتن ها تنظیم می شود و اگر غیر از این باشد و تعداد کارتن زیاد باشد کارتن ها پاره می شوند اگر فشار هم کم باشد و تعداد کارتن هم کم باشد خط روی کارتن ها نمی افتد.

اما از آنجا که دستگاه خط کش برش یکی از تجهیزات اساسی کارگاه تولید کارتن محسوب می شود پس بهتر است که از ابتدای شروع کار با دستگاه شیوه های نگهداری و نظافت آن را به درستی انجام دهید. از مهمترین مزیت هایی که کار نگهداری و نظافت را آسان کرده است چند تکه بودن دستگاه است که این تکه ها به خوبی از هم باز می شوند و می توان تمیز کردن و یا تعویض کردن قطعات را به آسانی انجام داد.

این دستگاه بسته به مدل آن می تواند ۶ تیغه یا هفت تیغه باشد و ۱۲ خط دوبل دارد. جنس سیلندرها در این دستگاه کروم سخت است و شاسی میز خط کش برش از جنس پروفیل است و سایز استاندارد آن ۹۰ در ۹۰ می باشد.

راه اندازی کارگاه کارتن سازی

اگر در ابتدای راه اندازی کارگاه کارتن سازی بخواهید کارتن ۳ لایه و ۵ لایه تولید کنید نیاز به این دستگاه ضرورت پیدا می کند و حتما باید علاوه در خط کش برش، دستگاه چاپ غلطکی و دستگاه چاک زن کارتن هم تهیه شود. محدودیتی در برش انواع کارتن با این دستگاه وجود ندارد و قابلیت آماده سازی کارتن های کوچک و بزرگ یخچال، تلویزیون، جعبه پیتزا و … را جهت تولید را دارد.

شما اگر بخواهید یک کارگاه مدرن و مجهز کارتن سازی راه اندازی کنید بهتر است ابتدا بودجه این کار را تهیه کنید و سپس با خیال راحت تجهیزات را خریداری کنید. دستگاه خط کش برش کارتن یک دستگاه ضروری می باشد و نمی توان نقش آن را در تولید نادیده گرفت و روش دیگری را جایگزین آن کرد.

اما شاید قیمت این دستگاه یکی از دغدغه هایی باشد که کسب و کارهای نوپا با آن مواجه هستند. البته با توجه به کارایی که این دستگاه به ما می دهد قیمت مناسبی دارد. معمولا قیمت را بر اساس جنس قطعات دستگاه، سال ساخت، فناوری های به کار رفته در دستگاه، میزان مصرف انرژی، نو و دسته بودم دستگاه، عملکردهای دستگاه و … تعیین می کند.

معمولا در این دستگاه ها از قطعات محکم و سخت همچون کروم استفاده می شود. البته دستگاه های استوک و نو خارجی در بازار وجود دارد که شما می توانید قطعات دستگاه را بررسی کنید و در صورت لزوم دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نکات مهم نصب دستگاه

پس از تهیه دستگاه خط کش کارتن با قیمت مناسب نوبت به مرحله ی راه اندازی و نصب می شود که این مرحله اگه به درستی پیش برود کارایی بسیار خوبی از دستگاه خواهید دید.از آنجا که قسمت میز برش و بدنه دستگاه و غلطک جداگانه تهیه می شوند پس برای تنظیم و نصب دقیق این دو قطعه بهتر از گونیای خط کش برش استفاده کرد.

نصب نادرست و عدم تراز دستگاه باعث لرزش در حین کار می شود. این دستگاه ها طوری طراحی می شوند که آلودگی صوتی نداشته باشند پس اگر با چنین چیزی مواجه شدید حتما در نصب و تراز کردن توجه کافی نداشته اید.

در صورتی که دستگاه هنگام روشن شدن مکث داشته باشد حتما مشکل از سیلندرها، دنده ها و یا زنجیر می باشد که باید بررسی شوند و اگر نیاز به روغن کاری دارند آن ها را روغن کاری کرد و هر چند ماه یکبار سرویس های لازم برای دستگاه را انجام داد.

نحوه خرید دستگاه خط برش کارتن

امروزه تولید کننده های بسیاری در خط تولید تجهیزات کارتن سازی فعالیت می کنند. دستگاه خط کش برش کارتن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و اگر از تولید کننده های معتبر خریداری شود طول عمر بالایی خواهد داشت. ماشین سازی دایکات پک چند سال است که تولید کننده ماشین آلات کارتن سازی است و تولیدات این مجموعه به خوبی توانسته است نیاز صنایع کارتن سازی را رفع کند.

پس از خرید دستگاه خط کش برش باید توجه داشته باشی که دستگاه را به درستی نصب و راه اندازی کنید چون اگر حتی یک قطعه درست تنظیم نشده باشد دستگاه کار خود را به درستی انجام نخواهد داد. برخی از تولید کننده ها انواع دستگاه های خارجی را هم وارد می کنند و قطعا قیمت این دستگاها ها نسبت به نمونه های ایرانی بیشتر است.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت