ماشین آلات جعبه سازی با طراحی مدرن در دایکات پک

ماشین آلات جعبه سازی

 

دستگاه جعبه سازی | دستگاه کارتن سازی | ماشین سازی دایکات پک با مشابه از محصولات خارجی در داخل از کشور طراحی و ساخته شده است. مدل مطلوب دارای مزایای ظاهر جدید ، سرعت بالا ، عملکرد پایدار ، آلیاژ سخت قالب کف ، عمر طولانی و غیره است.

توابع و ویژگی ها

  1. یک دقیقه تغییر اندازه سریع
  2. عملیات آسان بدون تجربه
  3. ضخامت مقوا را می توان به طور خودکار تنظیم کرد.

نشانگر جعبه سفت و سخت اتوماتیک تجهیزات خوبی برای ساخت جعبه های درجه بالا است که با طراحی خوب ، عملکرد قابل اعتماد و تکنولوژی پیشرفته بین المللی ارائه می شود.

این از PLC ، سیستم آشکارساز فوتوالکتریک ، سیستم اصلاح هیدرولیک ، HMI استفاده می کند تا به طور خودکار در یک زمان تغذیه و چسباندن پایان یابد کاغذ ، انتقال مقوا ، شکل دادن و چسباندن چهار زاویه مقوا ، موقعیت و شکل دادن جعبه در یک زمان به طور خودکار ، به جای تولید دستی ، تا حد زیادی بهبود بهره وری تولید و کیفیت جعبه های سفت و سخت. این برای ساخت جعبه های درجه بالا مانند سلول کاربرد دارد.

ماشین آلات و فرایند ساخت دستگاه جعبه سازی

همانطور که در اینجا استفاده شده و در صنعت نیز به خوبی قابل درک است ، سهام راه راه به یک محصول کاغذی گفته می شود که معمولاً به آن مقوا یا کارتن گفته می شود.

به طور صحیح تر ، ورق راه راه از یک یا چند قطعه کاغذ “فلوت” تشکیل می شود ، اصطلاحی که کاغذی را توصیف می کند که توسط دستگاه فلوت مناسب برای ایجاد یک مقطع سینوسی مقداری خرد شده است.

یک یا چند لایه کاغذ تخت که معمولاً  آستر” نامیده می شوند ، به فلوت چسبانده می شوند،همانطور که در صنایع جعبه سازی استفاده می شود و در صنعت نیز به خوبی قابل درک است ،بر این اساس ، بسیاری از جعبه های موج دار (و همچنین درج های بسته بندی راه راه و ساختارهای مشابه) از ورق های آستر داخلی و خارجی ، با یک یا چند لایه در میان ، و حداقل با یک آستر بین هر لایه تشکیل شده اند.

 

عمکرد ماشین آلات جعبه سازی

از آنجا که تخته موجدار به طور معمول در ورق های طولانی اجرا می شود ، باید برش داده و تا شود تا با دستگاه برش و امتیاز دهی جعبه ها شکل بگیرد. به طور معمول ، صفحه راه راه ابتدا برش داده شده و چین می خورد تا قسمتهایی که در نهایت تا می شوند را مشخص کند.

سپس خالی تا حدی تا می شود و یک نوار چسب به یک طرف زده می شود تا آن را به یک طرف همپوشان ببندیم. ساختار بدست آمده یک موازی مسطح تخته موجدار حاوی برش و چین است که بعداً کناره ها و فلپ های جعبه و در نتیجه شکل مستطیل مستحکم آن را مشخص می کند.

عمل تاشو و چسب زدن معمولاً خودکار است و توسط دستگاهی انجام می شود که از آن به عنوان “چسب بردار پوشه” یاد می شود. مرحله نوک زدن در بعضی از مراحل این مرحله غالباً به صورت خالی انجام می شود. از آنجا که اختراع حاضر به طور کلی مربوط به جعبه های چاپ نیست ، در اینجا جزئیات خاص چاپ در مورد جزئیات بیشتر مورد بحث قرار نخواهد گرفت.

با این وجود جعبه ها به طور معمول هر بار چاپ می شوند ، تا می شوند و چسبانده می شوند. از آنجا که جعبه های راه راه غالباً در حجم زیادی استفاده می شوند ، این جعبه های پرواری جداگانه باید برای بارگیری نهایی به یک کاربر نهایی ، به طور معمول در شرایط چاق شده ، جمع آوری ، شمرده ، بسته بندی شده و درون بار قرار گیرند.

تنوع تولیدات ماشین آلات

در حال حاضر ماشین سازی دایکات پک با تنوع تولیدات خود بیشترین سهم بازار دستگاه های جعبه سازی را به خود اختصاص می دهد. – این شرکت سازنده دستگاه در صنعت ماشین سازی ایران در اوایل کار ، از جعبه موج دار استفاده میکرد، اما آنها می دانند که ورق های موج دار یک رو بسیار نرم و بادوام نیستند ، بسیار نازک است ، بنابراین خط تولید ورق راه راه بسیار ضروری است.

در سال 1390 برخی از تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی وجود دارند ، آنها تقاضای زیادی برای دستگاه های جعبه سازی در ایران پیدا می کنند ،ماشین سازی دایکات پک با توان بالا و تولیدات متنوع ماشین آلات جعبه سازی این نوید را به همه خریداران میدهد تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت همراه با گارانتی در اختیاز شما قرار بدهد.

دانستنی های ماشین آلات تولید جعبه

ماشین شکل دادن جعبه کاغذ یک ماشین اتوماتیک است که در ساخت جعبه ، ظرف ساخته شده از مقوا ، کاغذ ، مقوا ، کاغذ راه راه و غیره تخصص دارد.

فواید این دستگاه ها به چه شکلی میباشد؟

سرو و موتور قالب قالب گیری (قالب پرس) را کنترل می کند (پیشرفته ، دقیق تر از کنترل بادامک مکانیکی)

استفاده از سیستم سروو کامل (3 سروو در سیستم جایگزین بادامک)

قالب های تبادل آسان برای تولید محصولات مختلف ، زمان شارژ و تنظیم بسیار کوتاه است.

برنامه PLC کل خط موجود برای ساخت جعبه های پیچیده را کنترل می کند.

مجموعه اتوماتیک ،

دکمه کنترل و صفحه طراحی شده توسط انسان ، آسان تر و ایمن تر توسط کاربر اجرا می شود.

PLC می تواند پارامتر تنظیم شده را پس از اتمام تنظیم صرفه جویی کند ، به شما کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کنید.

ضمانت دستگاه های جعبه سازی

1- ضمانت دستگاه های جعبه سازی چند سال میباشد؟

پاسخ: یک سال

2- آیا دستگاه شما دارای گواهینامه CE است؟

پاسخ: بله

3- زمان تولید دستگاه در هنگام سفارش چقدر است؟

پاسخ: حدود 30 روز

4.Q: زمان تحویل چیست؟

A: ظرف 30 روز پس از دریافت پرداخت

5.Q: آیا شرکت شما می تواند حمل و نقل را برای مشتریان اداره کند؟

پاسخ: لطفا آدرس محل درخواستی خود را به ما ارائه دهید و ما می توانیم حمل و نقل را بررسی کنیم و دستگاه را برای شما ارسال نماییم.

6.Q: آیا بسته بندی قوی است؟

پاسخ: بله ، البته! همه بسته های صادراتی ما با پالت چوبی قوی است ، همه به استاندارد بسته بندی صادراتی تأیید شده اند.

7.Q: در مورد روند خدمات پس از فروش چگونه است؟

پاسخ: هنگامی که دستگاه شما مشکلی دارد ، با فروش خود تماس بگیرید و ما در اسرع وقت مشکل شما را برطرف خواهیم کرد.

بهترین سازنده ماشین آلات تولید جعبه در ایران

8.Q: آیا شما سازنده هستید؟

پاسخ: بله ، ما تولید کننده با 10 سال تجربه و حرفه هستیم.

.Q: آیا شما محصولات نهایی را بازرسی می کنید؟

A: بله ، ما بخش QC داریم ، آنها قبل از حمل و نقل دستگاه را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی از دستگاه وجود ندارد.

ما از سال 1390 تولید کننده حرفه ای ماشین آلات جعبه سازی هستیم. ما معتقدیم محصولات ما مزایا و مزایای تجاری خوبی را برای شما فراهم می کنند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی

 مواد اولیه برای خط تولید کارتن سازی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی عوامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت